Och en dag var han glömd

 
Hej kära bloggläsare, nej uppdateringen har ju verkligen inte vart på tipptopp på det senaste. Min vän Alice sa till och med åt mig om att jag borde uppdatera nu och jag är ledsen för dålig uppdateringen. Det roliga i vardagen har tagit över helt enkelt. Nej, men det har faktiskt vart påsklov och har därför lämnat ifrån mig datorn helt och mobilblogga känns bara helt värdelöst enligt mig. 
 
Jag har haft ett helt fantasitkst påsklov där jag hunnit med en sväng till Eskilstuna, varit på derbyt (Djurgården - AIK) och självklart besökt mitt älskade sommarställe, Smögen. Smögen var höjdpunkten på hela året faktiskt. Hade så otroligt kul och vart roligt att lära känna så många nya, vilket man gör varje gång. Hann med allt jag ville hinna med när jag var där nere denna gång, så det kändes skit bra. 
 
Skolan är igång igen och jag startar min första dag med brutal förskyldning och massa plugg som får mig att inte kunna slappna av en endaste sekund. Igår började också mitt "nya liv" som min mamma kallar det. Med det menar jag att  det kommer att bli stenhårt med träningen och kosten, ska däremot ta det lugnt nu när jag är förskyld. Tråkigt nog. 
 
Jag är faktiskt väldigt väldigt glad just nu, även fast skolan har börjat. Jag ler mot solen och försöker umgås med människor som jag trivs allra bäst med, därför passade jag på att träffa min bästis Gabriel och vi hade supermysigt. Satt först ute i solen och pratade om viktiga samtalsämnen ett bra tag och sedan käkade vi tacos hos honom. Jag trivs så jävla bra med den killen alltså. Världens bästavän verkligen. 
 
Bilder som från senaste tiden:
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så brutalt snygg kropp

2014-04-23 @ 17:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0