NEXT STOP: Eskilstuna

 
Hej fina. Först och främst vill jag bara säga tuseeen tack för alla kommentarer angående min senaste cover. Jag blir verkligen riktigt glad! Idag ska jag in till stan med Tove och sedan ska jag vidare hem till henne. Hon bor inte vart som helst, utan i Eskilstuna. Jag har aldrig varit där förut, så nu ska jag äntligen få se hur hon bor och hur allt ser ut. Jag kommer att sova där inatt, super mysigt verkligen! Men innan allt detta så skall jag jobba, ha en fin söndag och njut av att man kan sova länge imorgon. Kram 

Kommentarer
Postat av: Sara

Ååå, härligt! Jag har mitt sommarställe i Eskilstuna.

2014-04-23 @ 17:11:11
URL: http://sarafina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0