Helg - det bästa som finns

 
Hängde med dessa tre i stan igår efter skolan. Besökte otroligt många grabbutiker och det tog ett bra tag att komma ut därifrån också. Vi gick promenad i stan och sen mötte vi mina fina Sollentuna killar, Gabbe & Henke. Så himla kul! Efter detta mötte jag upp min underbara Elin och vi körde ett stört jobbigt träningspass på gymmet, vilket känns brutalt nu. Därefter gick vi ut och käkade middag i stan och sedan åkte vi på Albins syrras 20års fest på strandvägen. Jättebra dag faktiskt.
 
Idag står planerna tomma och det tycker jag är jätteskönt. Ska förmodligen lägga mig ute i solen ett tag för att få lite färg. Ska försöka ta vara på varendaste lilla soltimme. Jag vill iaf in till stan och kolla butiker för hittade en så otroligt fin jacka inne på Zara igår som jag kanske köper idag. Haha, vi får se. Ska försöka vara ekonomisk nu.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0