BOKAT LONDON RESA

Alltså halleeeeeluja, så glad! Nu har vi äntligen bokat London resa! 23 Maj drar vi oss iväg från Stockholm efter en hel dag med mattenationella i skolan. Ska bli sjukt roligt och framförallt skönt att lämna Stockholm. Jag älskar att resa runt i städer och jag har ju även besökt London en gång tidigare i mitt liv. Jag ska vara Fannys lilla guide runt hela London hade jag tänkt. Det kommer iaf bli sjukt roligt och jag är supertaggad verkligen!
Kom gärna med förslag på något som vi verkligen måste se, även fast jag vart där en gång tidigare så behöver jag ännu mer tips. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart i London ska ni bo?

2014-04-08 @ 10:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0