Svarar på frågor om gymnasiet, min skola och klass

Vilken tjej och kille sjunger bäst i din klass? 
Kan inte riktigt avgöra det ännu, har knappt gått där i en månad. Har inte hört många. Men jag vet att alla är sjukt bra.
Vem i din klass vill du lära känna mer? 
Vill komma alla närmare.
Finns det någon du ogillar i i din klass? 
Nej, min klass är bra 
Snyggaste tjejen och killen i din klass?
Haha.. 
Vad gör man på musikgymnasium?
Man har väldigt mycket musik, varje dag. Och väldigt mycket blandat. Men självklart har man dom vanliga kärnämnena också tex. matte, engelska, svenska, samhälle osv osv.
Vart ligger din skola?
Nacka, sickla
Varför valde du inte Rudbeck? Eller skulle du byta till Rudbeck?
Jag ville jätte gärna kolla hur Rytmus var, hur man utveckladas inom musiken osv. I nuläget så har jag inga planer på att byta till Rudbeck. Det är mer om jag inte kommer trivas på min nuvarande skola i en längre tid fram. Vi får se. Just nu så känns väl mitt gymnasieval helt okej. Man har ju inte riktigt hunnit med att avgöra det ännu, egentligen.
Hur är Rytmus?
Tycker att det verkar som en toppen bra skola med väldigt duktiga och engagerade lärare som verkar gilla sitt jobb och arbetsplats. Eleverna verkar väldigt trevliga och så, man märker att sammanhållningen mellan dom äldre är väldigt bra. Maten är bra faktiskt. Musikundervisningen är underbar, super duktiga och begåvade lärare som utbildar. Schemat är väääääldigt bra. Det roliga med Rytmus är också att alla har ett gemensamt intresse, vilket är musik. Så alla har alltså något gemensamt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0