SAKER JAG VILL GÖRA & SKA GÖRA:

Vill göra:♥ Åka till London med bästavän (Fanny dårå som ni förstår) Vi tjatar på våra pappor som tusan just nu, jag hoppas verkligen verkligen verkligen att det tjatet kan gå in, skulle vart så kul.
Val Thorans med Fanny. Alla mina kompisar från Rudbeck och Nacka gymnasium ska dit och då kan man åka dit som privat person med en förening samma vecka, skulle vart rena rana drömmen att få vara med så umgpås med så många man känner.
♥ Göra något nytt med mitt hår - just nu är jag så trött på mitt hår, vill bara kasta det i en soptunna, vill hitta på något nytt 
Ska göra:♥ Åka till Köln med Fanny (Mycket Fanny, haha) ser verkligen fram emot det. Vi ska dit med Fannys låssas mamma Camilla som har ABBA turné där och vi ska med och kolla, shoppa, bo på eget hotellrum, flyga ner själva, få backstage pass osv och självklart kolla runt i självaste staden.
♥ Spela in nytt i studion, säger inte mycket mer än så förutom att jag är hur jävla taggad som helst
♥ Fixa gymkort bredvid skolan, nu när knät verkar helt bra så ska jag skaffa gymkort bredvid skolan så kan jag gå dit på håltimmar osv, taggaaaaad. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0