Pressen

Fyfan asså, pressen är brutal på min nya skola. Får helt panik. Alla är så sinnessjukt bra och kan typ allt inom musik. Känner mig så jävla dålig bredvid dom, vågar typ knappast sjunga. Musiken har alltid varit det starkaste jag haft, har alltid känt mig säker i sången, men nu är jag inte ens det längre. Det här va jobbigare än vad jag trodde. Ska dessutom hinna med alla mina andra läxor under mitt övande. Och det är absolut inte lite läxor alltså. Helt sjukt. Håller på att börja gråta direkt jag tänker på det. Är i den här perioden just nu också då allting är lite extra känsligt. Så det förenklar ju verkligen inte saken ett dugg.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha, du gör mig så taggad på gymnasiet .... :'( lycka till sötis det komemer gå bra

2013-09-12 @ 18:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0