OM MIG

Jag heter: Jag heter Nora Hedin. Jag bor: I Sollentuna med Mamma och i Huddinge med Pappa. Det här motiverar mig: Människor som inte ger upp motiverar mig. Min absoluta favorit syssla: Musiken, sjunga. 5 olika beroenden: Celcius, träna, socialkontakt, min mobil, pengar. Jag har lätt för att: Lära känna nya människor, prata med folk, ta hand om människor. Jag kan inte leva utan: Min familj & mina närmaste. Jag saknar: Massa utav mina kompisar, gamla tiderna. Jag hatar: Gröt, falska vänner (vilket innerbär - lögnare, svikare osv) Min högsta dröm är: Att bli något inom musiken. Jag vill ha: En pojkvän, en londonresa (lol), massa dyra kläder. Dåliga vanor: Gå och lägga mig för sent, Jag önskar att: Nacka & Huddinge låg i Sollentuna. Mina mål: Gå ut med bra betyg i skolan, gå ner fem kilo, lyckas inom musiken. Jag vill vara: En förebild för andra, en känd sångartist, rik. Utan "...." vore jag: Utan min familj vore jag helt borttappad Pojkvän/vänner: I nuläget vänner, har ingen pojkvän. Men om jag skulle fått en pojkvän som jag verkligen älskade så skulle han gå före allt.
 

Kommentarer
Postat av: ELIN EJDERSKOG

Nej inte före mig!!!
Fin bild

2013-09-12 @ 22:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0