Nu måste jag försöka vända allt på plats igen

 
Förlåt för mycket deppinlägg på det senaste. Det är så otroligt mycket som händer nu. Vet inte riktigt vad jag ska "ta mig till" (hatar det uttycktet, men vet ni? jag använder det ändå, haha) nej men jag antar att jag är inne i den här "depphöstperioden" som jag kallar den för. Men det har varit så mycket på den senaste tiden så att jag nästan blir chockad alltså, svårt att förklara självaste känslan. Men jag är super glad i skolan och på dagtid (typ) men direkt jag kommer hem så snurrar tankarna som fan alltså. Vet inte vad som händer just nu. Gissar på en utveckling eller något. Alla behöver dåliga stunder för att lära sig också. Men efter att sommaren slutade så svartnade det mesta för mig. Börjar förlora massa kompisar för att vi inte går på samma gymnasium och det var det som jag ABSOLUT inte ville skulle hända, det skulle var det värsta som någonsin skulle kunna hända och det händer nu. Får helt panik, vet seriöst inte vad jag ska göra. I somras var jag överlycklig, nu kan jag knappast förstå att man kunde vara så glad som jag var i somras. Tänkte nämligen inte på det så mycket som jag gör nu. Då fick jag känna lycka genom hela lovet, allt var liksom bra. Men det är en sån stor skillnad nu. Hade hoppats på att gymnasiet skulle bli roligare än såhär, det blev inte riktigt som jag förväntade mig att det skulle bli, tyvärr.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0