Motivation till skolan

Jag vet att skolan är tuff. Tro mig, jag vet verkligen. Jag är den som sitter i klassrummen och klagar på det också, oerhört mycket. Men satt och tänkte på det. Om tre år, ungefär. - SÅ är jag klar. Iaf i skolan. Kommer säkert plugga vidare, eller jag vill plugga vidare. Men för att jag ska få den möjligheten så tänker jag satsa som fan på skolan nu. Ska försöka göra alla mina uppgifter så bra som jag bara kan. Man kommer ingenstans utan en utbildning och bara för att jag går på gymnasiet nu och att jag inte har skolplikt längre så tänker jag ändå hålla igång skolan. Jag kommer tillexempel bara ha matte i 1-2 år till, i hela mitt liv. Matte har varit det värsta någonsin enda sedan jag började skolan. I ettan. Tänk vad tiden bara sprungit iväg sen dess. Nu har jag tre år kvar. Bara tre år. Inte ens det, faktiskt.
 
NU SKA JAG:
♥ Kämpa på så bra som möjligt i varje ämne 
♥ Gå ut med ett C eller högre i matte
♥ Bli grym på musikteori 
♥ Utveckla min sång 
♥ Bli bättre på både gitarr och piano
♥ Ha sjuuuukt jävla roligt 
♥ Lära känna massa nya
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0