Frågor&Svar

 
"VAR HAR DU KÖPT SHORTSEN? Letat som fan efter dom."
Svar: Jag köpte shortsen i Spanien!
 
"Vart är tröjan ifrån?"
Svar: Den är ifrån Bikbok!
 
"Vilken skola går du på? :)"
Svar: Jag går på Rytmus, musikgymnasium i Stockholm.
 
"Jag älskar dina låt tips, kan du inte göra de oftare? Typ varje vecka?"
Svar: Ska försöka göra det så ofta jag kan och har låtar som räcker till!
 
"Vart är det där någonstans? Såg as mysigt ut <3"
Svar: Hornsbergs strand!
 
"Vem är killen?"
Svar: Va? 
 
"Känner du en tjej som heter Shenie Fogo?"
Svar: Yes, i do! Vi går i samma klass! 
 
Hur lärde du och Elin känna varandra? Hur nära står ni varandra?
Svar: Jag och Elin lärde känna varandra ursprungligen ifrån fjortissidan playahead där vi skrev lite gay kommentarer om hur mycket vi älskade varandra fast vi egentligen aldrig hade träffats. Sen så började Elin i min klass i sjuan och vi blev riktigt tajta. Jag och Elin står varandra så nära så att jag kan läsa hennes tankar.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du jobb?

2013-09-07 @ 10:06:15
Postat av: -

Vilken tjej och kille sjunger bäst i din klass?
Vem i din klass vill du lära känna mer?
Finns det någon du ogillar i i din klass?
Snyggaste tjejen och killen i din klass?

2013-09-08 @ 21:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0