En bild från sista dagen i spanien

Halvt sjuk, ont i huvudet & känner mig rätt låg (kanske övertrött?) Har ändå lagt mig i tid typ alla dagar, men är kind of utmattad. Konstigt men dock sant. Men det kanske är bra på ett sätt för då har jag mer tid till att bara skriva klart alla dessa läxor som jag har fått under veckan. Nu känner men verkligen att skolan är igång på riktigt. Idag ska jag hinna med att skriva lite musik (som numera räknas som en läxa) och om jag är piggare ikväll ut och springa igen, det bästa jag vet, helt ärligt!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

VAR HAR DU KÖPT SHORTSEN ? Letat som fan efter dom.

2013-09-05 @ 17:00:39
Postat av: Anonym

VAR HAR DU KÖPT SHORTSEN ? Letat som fan efter dom.

2013-09-05 @ 17:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0