TORSDAG, HALLELUJA

Jobbiga jobbiga jobbiga Torsdag. Dagen började med ett alldeles för fullt tåg och även förseningar. När jag kom till skolan så var det musik som stod på schemat för de 3 närmaste timmarna, underbart. Men därefter började våran jobbiga håltimma som idag låg på 4 timmar pga att våran GEMU (gehör och musiklära) lektion var inställd. Så från 12 - 16 väntade vi alltså för att få ha idrott tills klockan fem. Uppskattades verkligen inte. 
Jag, Fanny, Casper och Oscar hade det dock rätt kul för att vi sysselsatte oss med vine under den långa tiden. 
 
Efter skolan drog jag och Fanny till gymmet och det gick SÄMST. Skulle tagit vilodag idag eftersom att detta är den 4 gången som jag tränat denna veckan. Båda vi två var på halv bra humör efter den här långa dagen och var hungriga och det är ingen bra kombo för oss två.. Haha. Nu ska jag skriva en låt och även ett referat. Ha det.
 
Det var iaf en otroligt fin morgon. 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg du äger!

2013-11-14 @ 19:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0