Ska jag säga förlåt nu..?

Nej men vet ni. Förlåt! Det har varit lov och grejer och känner att bloggen har fått vila ett tag. Men jag är tillbaks nu, trevligt va? Haha! Hoppas att ni har haft en underbart lov iaf. Det har inte jag. Eller jo, det är klart. Men jag menar myskvällar nästan varje kväll är inte en höjdare när man egentligen velat dra iväg på massa annat roligt. Men jag har hunnit checka av en halloween fest och varit i Oslo - lovets höjdpunkt!
 
BILDER FRÅN LOVET OCH MER KOMMER IMORGON
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag undrar om du skulle kunna lägga upp en video hur du fixar ditt hår!
Måste bara säga att du har en underbart fin blogg❤️

2013-11-17 @ 21:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0