Mysiga Söndag

Hej världen. Hoppas att ni har haft en grym helg. Som ni förstår så låter jag bloggen få vila lite på Fredagar och Lördagar. Min helg har varit bra iaf. I fredags var jag Elin, Leslie och Frida och käkade middag på Thai House. Vi fick även sällskap av Max, Erik och Kalle. Efter det drog jag, Elin, Frida och Leslie hem till mig och då kom även Fanny och Jennifer till mig. Vi hade tjejkväll hos mig. Jag fick dra iväg en stund under kvällen/natten för lite personliga skäl, men det var ändå mysigt. 
 
På Lördagen så startade jag dagen med att storstäda huset medans de andra tjejerna sov i mitt uterum. Sedan kom dom in och käkade frukost med mig och sen fixade jag i ordning mig och drog in till storstaden och mötte upp min fina kusin Hanna. Vi "fikade", kollade lite i butiker och pratade om allt mellan himmel och jord. Efter det drog jag till Fanny och vi fixade oss och drog hem till Ludde på fest som bor i Kungsholmen. Efter det tog vi en promenad i Gamla Stan. Gamla Stan är verkligen underskattat!! Ska vara där mycket mycket mer nu. 
 
Imorse tog jag sovmorgon och drog ut på en timmes löprunda, sinnessjukt jobbigt! Om en stund ska jag jobba och sedan dra mig till pappsen. Jag byter nämligen alltid pappa och mamma veckor på Söndagarna.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0