Men om vädret ändras, så gör även du

Aa.. Leg day satt ju fint idag alltså. Herregud. Både mina ben och rumpa värker som aldrig förr, men det är väl så här det ska vara antar jag? Jag och Fanny är ÄNTLIGEN igång med träningen på riktigt. Vi har killkompisar i närheten hela tiden som stöttar och visar bästa övningarna. Tur att man har dem. 
 
Imorgon så blir det en helt vanlig sovmorgons Tisdag. Efter skolan så ska jag dock på mattestugan. Vad fan.. Jag ska läsa matte i ett och ett halvt år till, SEN KOMMER JAG ALDRIG MER BEHÖVA DET. Klart som fan att jag håller igång. Efter det så blir det gymmet och när jag kommer hem så ska jag även försöka finna motivation till att plugga... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0