LYCKA

Skööööönt! Fick sovmorgon idag också för att halva gänget på musiken ska spela in i studion idag och det gör jag nästa vecka! Så första lektionen blev sovmorgon för mig och den lektionens är också i två & en halv timme. Så jävla skönt. 

Igår så stannade jag och Fanny kvar lite efter skolan och tränade på en låt som vi ska spela in snart, efter det drog jag hem och hämtade min syrra och sen ut på 50 minuters löprunda med backintervaller! Sjukt jobbigt. Satt även och sjöng väldigt länge, bästa på jorden. Igår var en super bra dag!! Matteprovet gick till och med hyfsat. 

Ikväll så ska jag träna och plugga LITE (observera plugga LITE) så skönt. Håller på med en ny låt som jag faktiskt för en gång skull redan gillar. Brukar aldrig bli nöjd med mitt egna material, men den här låten är så jävla bra!! Ni kanske får höra den när den är klar. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken prinsessa

2013-11-28 @ 12:56:50
Postat av: Anonym

Vilken prinsessa

2013-11-28 @ 12:56:51
Postat av: Anonym

VART ÄR JACKAN IFRÅN?!

2013-11-28 @ 12:57:20
Postat av: Anonym

VART ÄR JACKAN IFRÅN?!

2013-11-28 @ 12:57:21
Postat av: Cornelia

Varifrån kommer jackan? Sjukt fiiin

2013-12-03 @ 18:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0