FICK EN FÖRFRÅGAN OM HÅRVIDEO

 
Jag fick en förfrågan om hur jag fixar mitt hår osv och om jag kunde visa det i en video. Jag har filmat videon, har dock problem med att klippa den. Men håll ut den kommer!
 
Hej hörrni, vilken underbar tisdag det har varit. Hur som helst så har jag varit i skolan, efter det var jag självständig och duktig och gick på mattestugan i min skolan, underskattat faktiskt. Efter det så drog jag till gymmet med Fanny, legday idag. Idag var det en superbra träningsdag, Fanny var lite tröttare idag. Man kan inte alltid ha bra träningsdagar, det är det som är bra att komma ihåg. 
 
 Nu ska jag plugga Engelska och matte sen kolla på paradise hotell. WOHO.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så snygg

2013-11-28 @ 11:05:01
Postat av: Anonym

Du är så snygg

2013-11-28 @ 11:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0