Det är sjukt

 
Det är seriöst helt sinnessjukt vilka krav tjejer har på killar. Har tänkt på det på den senaste tiden när jag bläddrat igenom kompisars bloggar och när man pratat om killar med kompisar osv. När dom beskriver deras drömkille så ska tydligen allting vara perfekt. Alla tjejer sätter upp som en slags lista i huvudet att killen ska göra "si och så" och se ut på ett visst sätt. Om vi vänder på det hela så vet du själv om att du aldrig skulle klara av att uppfylla hela den listan själv. Om du klarar det så är du ju helt amazing, men förvänta dig inte att killen ska klara det.
JAG VET INTE HUR ERA LISTOR SER UT, Men utav det jag har hört av det flesta av mina vänner så är det väldigt höga krav på en kille. 
 
Visst, den snyggaste killen som jag vet om på hela denna jord är Eric Saade, men det är inte så att jag sitter och väntar på att en kille som ser exakt ut som honom ska dyka upp i mitt liv. Jag vet även att Eric inte heller bara har starka sidor. Jag känner honom inte ens, jag vet knappt hur hans personlighet är. Jag kanske skulle avsky den om jag lärde känna honom bättre. 
 
Men ni tjejer som sitter där och säger  "Min pojkvän SKA HA perfekt utseende, leende, skratt, röst, as snygg mage, as snygga armar, axlar, ben, kindben, underbar personlighet, ger mig presenter varje dag, håller om mig när jag gråter, sviker mig aldrig" osv osv.. Hoppas ni vet att man ALDRIG kommer hitta någon som har allting som ni vill ha. Alla gör misstag, det är mänskligt. Ingen är perfekt, det är också mänskligt. Skärp till er för fan. 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jävla bra skrivet!

2013-11-17 @ 16:38:44
Postat av: Anonym

Fyfan vad grym du är

2013-11-17 @ 16:38:54
Postat av: Anonym

Fyfan vad grym du är

2013-11-17 @ 16:38:55
Postat av: Anonym

Haha, du är ju grym!

2013-11-17 @ 16:41:13
Postat av: Anonym

OMG, tjejen! Grym

2013-11-17 @ 17:52:26
Postat av: Anonym

Du är inte bara snygg - du är klok också...

2013-11-17 @ 19:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0