DANIEL ADAMS-RAY / MIN DAG

Alltså, äntligen är det ute!!! Och hur bra är det inte? Världens bästa alltså. Jag är redan helt besatt utav detta album. Blir så otroligt glad utav den killens musik, det är helt galet. 
 
JUSTE! Igår lyckades jag inte ta mig hem efter gymmet pga dom besvärliga tågförsenigarna. Otroligt jobbigt. Så jag slaggade hos min kära kusse och startade lite på en cover och en ny text till en ny låt. Tagg!
 
Idag är det Onsdag och jag har lyckats mig ta igenom den värsta dagen i skolan. Efter skolan åkte jag med Fanny in till skanstull och skulle kolla på ett på skor. Det blev tyvärr inget lyckat köpt så efter det så drog jag mig till gymmet och körde drygt 45 minuters löpning på bandet. Mer än så orkade jag inte idag. Har fortfarande träningsvärk efter måndagens leg day. Imorgon blir det kondition och mage. Igår körde vi mage och axlar. 
 
Ikväll så ska jag ha en liten tacokväll med familjen och gå ut på en promenad med Jennifer, jag ska även checka av lite skolarbeta och sedan lyssna sönder Daniels nya album. LYCKLIG.
 
 
Sorry för sämst bilder. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0