ÄNNU EN HELG

Ännu en helg har gått och jag är så oerhört glad över att helger existerar. Japp. Hej kära ni, jag har haft en underbar helg där jag har hunnit med att träffa kompisar, träna, en fest, mimmel i stan (vet inte ens om mimmel är ett ord, men ni förstår), lekt the hunger games i stan, lärt känna nytt folk, jobbat och till och med sett på bio. 
 
Nu väntar en jobbig vecka med prov, redovisningar och inlämningar. Ska försöka springa innan skolan för att hinna träna nu i veckan och efter denna onyttiga helg så ska jag även ha en nyttig vecka. 
 
Bara så att ni vet så ska jag försöka att blogga varje dag men kan inget lova. Jag bloggar när jag känner för det nu och det kommer minst att bli 2 gånger i veckan. Men ibland räcker inte tiden till för uppdatering varje dag. Ibland har jag inte ens ork för det. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0