SUPER BRA HELG

Tjääääääääääääääna, vad händer? Hur är läget? Vad hände iförrigår? Vad hände igår? Ingen kommer att svara på dom frågorna, så, jag antar att det blir jag som får svara på dom frågorna! Ja, just nu så gör jag ingenting.. Eller så kan man inte säga. Om någon frågar på sms "Vad gör du?" då svarar man "ingenting" för att man är för lat för att skriva någonting annat. Jaja, iaf.. OM jag ska berätta det mer invecklat så ligger jag i en säng just nu men datorn på kudden och skriver sms vid lite olika tillfällen och kollar runt på datorn. Det är super bra med mig idag, är på STRÅLANDE humör. Hatar ordet strålande btw. I förrigår så var jag först hemma hos Alexander och firade 17demaj (gratulerer til alle norsker) för er som inte visste det, jag är norsk. Sen frammåt kvällen åkte jag hem till Petra med massa trevigt folk, sen åkte några ner till tramonto och sen till HIP. Det var faktiskt en kul men konstig kväll, men samtidigt mysig och irriterande. Igår så träffade jag världens bästa Gabriel och vi centrumtuggade (fan vad gay ord) Sen åkte jag hem, käkade mat. Sen åkte jag hem till Henke men väldigt många boys. Var ensam tjej just då. Sen drog vi ner till tramonto och mötte upp folk där osv. 
 
Pictures från den här helgen:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0