NÄSTAN SICK

Det är ju nästan helt sick hur mycket träningvärk jag har typ nästan överrallt. Tränade med Sebbe idag och kan säga att vi körde bra igenom armarna, ryggen, bröstet, axlarna och magen. Är nästan helt död nu...... Det är som ni förstår också det enda jag kan göra på gymmet.. Efter min skada.. Imorgon slutar jag vid lunch så då blir det fira Elin, FINALLY! Hon fyllde år för typ två veckor sen men vi har inte hunnit fira henne pga att jag gjorde illa mig. Så imorgon så ska jag äntligen få ge henne my presentes to her och äta subway lunch. Ska faktiskt bli suuuuuper skoj. Ska ta med henne på ett litet äventyr också ;) Nu ska jag prova outfits för imorgon.
 
fina har vi aldrig varit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0