JAG LEVER FAKTISKT

Hej bloggläsare och andra filurerer. Eller alltså.. Alla som läser det här är ju bloggläsare, så... VI FÖRKORTAR ALLT MED EN START MED "Hej bloggläsare" Det är såhär.. Jag lever, men mitt ben däremot har aldrig varit såhär dött. Min knä skål hoppade nämligen ur led när jag jobbade i lördags. Fuck my life. Kryckor i 3-4 veckor nu.. Inne på dom fyra första dagarna och har tröttnat som en jäkla fiskmås. Blir ju inte mycket roligt för mig dom närmaste helgerna iaf, haha nej. Nu ska jag inte deppa. Eller jo det ska jag. Men jag har världens bästa vänner som kommer förbi med godis, blommor, tuggumin, ansiktsmasker osv! Det är sånt som får humöret uppe.
 
 
turkiet2011

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0