FUCK GYMNASIET.

Bara jag utav jordens alla 97or som sitter här i panik inför gymnasievalet? Sitter och pratar med my cousin om gymnasievalen just nu. Jag har panik helt ärligt. Jag vet verkligen inte vad jag vill med mitt liv?! Varför ska man som 15-16åring behöva sitta och välja halva sin framtid? (WHYYYY??!?!??!?!?!?!?!?!?!!!!!!) Jag är så stressad just nu och omvalen ska vara inne på Onsdag. Lär väl gå in i en vägg snart. 
 
Satte upp en sån där boll i håret (och nej jag försökte inte vara djup och filosofisk genom att stänga ögonlocken och ta kort, jag råkade faktiskt helt ärligt blunda EXAKT när bilden togs. Jag skulle bara se hur bilden såg ut egentligen och jag sitter med min andra hand och håller i min hemtelefon. Fanny är i den hemtelefonen, eller vad man ska säga) Jaja, sluta prata nu. Godnatt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0