Vilken dag är det imorgon?

Jo, det är förhelvete fredag. Det har jag aldrig någonsin varit lyckligare över. Har knappt varit i skolan den här veckan, men seriöst.. fyfan vad skönt. Imorgon ska jag på party för att fira min kära vän Max som fyllde år i Söndags, men det är tydligen inte säkert längre. 
 
Idag:
Idag har jag vart i skolan... Intressant... Nej, men efter det hade jag intagning till Rudbeck, gick väl sådär. Men haha, failade som fan på avistan, men yolo. Skoja. Sen nu på kvällen har jag tränat med världens hemskaste idiotiska äckligaste och taskigaste träningsvärken i ryggen (vet inte varför jag skrev taskigaste) Jag satt nyss och lyssnade på en väldigt bra låt men sen ringde världens underbaraste person och avbröt mig, men det gjorde faktiskt inte så mycket hihi. 
  
 
Sommar skulle sitta väldigt bra just nu
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0