TRE MÅNADER

Varning för djupt inlägg*
Nu har jag bara tre månader kvar med min klass. Känns helt hemskt. Herregud, tre månader kvar, med en klass som jag har gått med tillsammans enda sen sex år tillbaks. Varje dag så är jag med folk som stör mig, irriterrar mig och får mig att bli galen ibland, men samtidigt så är jag varje dag med människor som jag älskar mer än allt annat på den här världen. Det värsta är att jag faktiskt ska lämna dom om en liten stund och vissa kanske jag aldrig mer ser i hela mitt liv. Min klass var i mellanstadiet ett kaos, på riktigt.. Det var helt sjukt hur dålig våran klass var. Men nu när vi alla mognat lite så har vi kommit varandra så extremt nära och nu ska vi snart lämna varandra? Vill inte ens tänka på det. Ska ta vara på den tiden jag har kvar med dom. Jag älskar er 9ma ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0