MONDAY MORNING

Haaaaalloj, nu är det måndag och ny vecka. Vilket betyder en vecka närmare döden. Varför skrev jag ens sådär? Nej.. Men en vecka närmare sommarlovet! Idag ska jag dra till min far efter skolan och sova där (andra gången för i år för er som ville veta den informationen också) Imorgon ska nämligen göra gymnasie ansöken till rytmus, ett musikgymnasium i Stockholm, så är otroligt nervös. Så imorgon är jag ledig från skolan, vilket är otorligt skönt. Nu sitter jag på spanska lektion, en otroligt onödig lektion i skolan som jag inte förstår någonting alls förutom (Hola, me llamo Nora) Har inte gjort en enda spanska läxa i hela mitt liv. <---------- VILKEN FÖREBILD! 
 
Hårdrockare:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0