Igår / Idag

Tja bröder, systrar, blodsystrar, blodapelsiner osv.. Varför uppdaterade du inte igår?!?!?!?! Jo jag ska förklara för er.. Jag pluggade till nationella proven, ja tro det eller ej. Men det gjorde jag iaf och sov hos Elin så hade det super kul på kvällen också. Världens mysigaste kväll med min andra familj (läs det med baby röst) Men idag har jag haft nationella hela dagen, typ kul. Gick skit bra! (Ni som känner mig vet att jag är sarkastisk, men det låter bättre att säga att det gick bra) Nu sitter jag iaf i min säng och ser hur det bara rullar in likes på instagram, för att jag är så populär. Skoja. Men la nyss upp en bild och taggade det är därför. Nej. Skoja.
 
BILD FRÅN MYSPYS KVÄLLEN IGÅR:
det var gott btw
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0