HELGEN

Hallåhallå vänner (leochvinka) Just nu ligger jag i min gosiga säng och har precis kommit hem från lek&bus med min underbara lillasyster och mamma. Det var faktiskt extremt roligt! Väckte barndomen i mig själv lite granna. Men ska berätta om min helg för er iaf.
 
FREDAG: Blev inget hos Max som jag skrev att jag skulle först.. Men däremot drog jag och massa andra människor till Hannah, det var kul och väldigt mycket blandat med folk. Men det var faktiskt extremt roligt att träffa så många igen. Efter det drog alla till sams kebab men då var jag trött som tusan så åkte hem och kollade på en halv film som jag somnade till. 
 
Varning för lökbild (det här var den finaste, lovar..)
 
LÖRDAG: Jag blev väckt av min syster runt elva tiden... Var så trött så att jag helt ärligt ville slå till henne i det ögonblicket (ta det lugnt, jag gjorde inte det) Lite senare in mot eftermiddagen åkte jag och Elin till staden och åt på vapiano och sen testade vi FISKSPA! Haha, det var faktiskt läskigt som tusan. Hatar småfiskar och när man insåg att dom faktiskt åt på mina fötter så fick jag lite panik. Men extremt kul! (Känner mig som en ny människa, skoja) Efter det tog vi en promenad runt på söder. Var inte så mysigt som det låter eftersom att det var extremt kallt i luften.. Men vi hade det underbart mys!
På kvällen träffade jag Lovisa, Frida, Sara, Alexandra och Olivia och åkte till Östermalmstorg och fikade med några killar och tjejer, sen gjorde vi inget mer än att faktiskt åka hem och då kollade jag klart på filmen som jag hade somnat till dagen innan. Hade iaf super mysigt med dom tjejerna! 
 
 När vi satt med fiskarna (man ser att jag håller på att skratta ihjäl migI)
Här höll vi varandra i händerna för att vi var rädda
KVÄLLEN:
 
SÖNDAG: Idag har jag som sagt varit på lek och bus med mamma och min lillasyster, extremt kul! Nu laddar jag upp för ett intensivt träningspass (vet inte varför jag skrev intensivt, lät alldeles för vuxet) men ska iaf bli otroligt skönt, för har inte tränat sen Torsdags!
 
Hoppas att ni har haft en toppen bra helg, för det har iaf jag! 
 

Kommentarer
Postat av: Jennifer Bodin

OOOH DET VAR SÅ INTENSIVT

2013-03-17 @ 21:17:09
URL: http://booodin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0