Vafan Nora, klockan är tio i nio, vad gör du uppe?

 
Japp som rubriken lyder, jag är uppe tio i åtta och till och med färdig fixad?!?! Hur kommer det här sig..? Nej men eftersom att jag lyckades sabba hela mitt knä för ungefär två månader sen nu så ska jag idag till Huddinge sjukhus för återkoll. Jag är sinnessjukt nervös eftersom att jag fortfarande har ont.. :/ Får se hur det här går. Om det inte går så bra så kan det innebära en operation, herregud låt mig få undvika det. Snälla. Jaja, efter återkollen så ska jag träffa Fanny i stan och planera lite tåg osv till på Söndag. Ha en bra dag.
 

Kommentarer
Postat av: emelienea

satan vad snygg du är :o

Svar: Tack detsamma snygga du!
hedins.blogg.se

2013-07-15 @ 21:01:38
URL: http://emelienea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0