PINSAMT DÅLIG UPPDATERING

Nu var det längesen jag bloggade igen. Såhär kan det bli ibland hehe.. Dom senaste dagarna har jag iaf..
 
..Varit på Adrian Lux med vänner vilket var sinnessjukt roligt..
 
 
..Jag har också umgåtts med min bästavän en hel helg. Första kvällen så hade vi bara mys hemma och åt grillat. På kvällen låg vi även på balkongen med filtar och pratade om livet (det lät oerhört djupt) Andra dagen spenderade vi nere vid tramonto med några stycken, det var mysigt det.
 
 
Jag har också haft min allra sista show för hela skolan och alla föräldrarna. Alltså min sista konsert på Sollentuna Musikklasser som jag lämnar imorgon efter 6 långa år..
 
 
..Jag var i stan och myste på kvällen med världens bästa tjejer och lyckades även ha sönder ännu en mobiltelefon..
 
 
På långhelgen var jag ute varje kväll med världens bästa personer! Partajade, myste, fiskade (lol), spelat vollyboll osv. Sen låg man i solen också varje dag och jag har till och med tagit mitt första dopp för i år i både sjön, pool och bubbelpool.
 
 
..I måndags hade jag den efterlängtade balen, åkte dit i limo. Efter balen drog jag plus några till ut. (visar fler balbilder i ett annat inlägg.)
 
 
..Haft spexfoto
 
..Haft övernattning på skolan..
 

..Idag stratade vi morgonen med donken frukost, sen var det SMK dag och vi kämpade så bra vi kunde efter natten innan...
 
IMORGON ÄR DET MIN ABSOLUTA SISTA DAG PÅ SOLLENTUNA MUSIKKLASSER.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0