Tusentalls tankar

 
Tusentalls tankar har snurrat i mina tankar dom senaste dagarna. När jag tänker tillbaks på Smögen, så inser jag hur sjukt jävla roligt jag hade där och har insett att det är för att jag var mig själv till hundra procent, lärde känna människor som jag trivdes med och hade extremt roligt med. Det här gjorde så att mitt självförtroende höjdes otroligt otroligt mycket. Jag blev så mycket gladare på dagarna och det sitter kvar just nu också för att allt där nere var så perfekt, denna gång. Då började jag inse att jag i fortsättningen kommer att umgås med människor som jag verkligen verkligen trivs med, som dom på Smögen. Därför är jag sjukt glad att jag har valt en gymnasieväg som knappt någon utav mina kompisar kommer ta. Jag kommer nämligen gå på andra sidan stan. Det gör mig otroligt taggad på livet, att jag kommer få lära känna så många nya, uppleva så mycket nytt, lära mig så mycket och kunna hitta mig själv ännu mer. Jag kommer självklart göra allt för att försöka ha kvar så många vänner som möjligt där jag bor nu. Just nu är jag så glad över allt som hänt på senaste tiden och är så glad över att jag hittat mig själv mer. 
 
"Free yourself from negative people. -
Spend time with nice people who are smart, driven and likeminded. Repationships should help you, not hurt you. Surround yourself with people who reflect the person you want to be. Choose friends who you are proud to know, people you admire, who love and rescect you - people who make your day a little brighter simply by being in it. Life is too short to spend time with people who suck the happiness out of you. When you free yourself from neagtive people, you free yourself to be YOU . and being YOU is the only way to truly live"
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0