Igår och idag

 
Igår träffade jag Fanny i stan och hon käkade världens godaste lunch, suktades som fasen. Senare på kvällen så slutade det med att hon sov hos mig och vi invigde uterummet. Vi drog ut och tog ett kvällsdopp med några.. Skoja vi var själva.. Ja, vi satte mobilen på självutlösare.. Pinsamt nog! Men det var iaf extremt varmt i vattnet. När vi kom hem sen så kollade vi på "ego" och sen somnade vi. 
 
 
(Vet inte hur jag hade håret på den där bilden)
 
Idag så vaknade jag upp med Fanny bredvid mig och vi gjorde en super god och nyttig frukost och sen fixade vi oss. Sen åkte vi skilda vägar medans jag träffa en av mina favorit gosar Elin och vi gick runt i butiker och jag hittade dessutom världens finaste shorts och tröja på Zara!!! Skulle dö för den där blusen. Ska köpa den direkt jag har lite mer pengar. Nu ska jag ut och träna och sen ska jag träffa Natta + några fler! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0