Godmorgon godmorgon hör fåglar sjunga glatt, godmorgon godmorgon i kör

 
Det där med rubriker är verkligen inte min grej. Kan sitta i mer än fem minuter och försöka komma på en bra rubrik. (Ingen bryr sig egentligen om det, men nu förstår ni iaf varför mina rubriker är allmänt tråkiga eller bara helt orimliga) Idag är det Söndag och om två dagar drar jag till Spanien, ska verkligen bli helt underbart. Igår sov Linnea här och på kvällen så mötte vi upp några och åkte hem till en kille och där var de lite blandat folk, alltid kul att lära känna nya människor! Ikväll så ska jag träna, väsjöbacken igen, kill me slowly, please. Sen så vet jag inte vad som händer. Kommer förmodligen bara hålla mig hemma ikväll. Vi får se helt enkelt. Nu så ska jag städa lite och börja packa lite. (Hör ni seriöst hur tråkigt det låter?) Aja, sånt behöver också göras.. I guess..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0