MITT 2013:

Januari: Januari var en rolig månad och första dagen på nya året startades med den roligaste nyårsfesten. Hela Januari bjöd på mycket festligheter och spelade även in mycket covers på den här tiden. Jag skrev mycket låtar också. 
 
 
 
Februari: Jag minns att Februari var en jobbig tid i skolan och man var oerhört trött på vintern och snön. Jag och Frida var som allra tajtast här (vi är fortfarande sinnessjukt tajta) Vi drog på massa olika och konstiga fester, men nästan alla var lyckade minns jag.
 
 
Mars: I mars så strartade jag upp den här bloggen. Jag gjorde också min Rytmus ansökan (den skolan som jagb går på nu) Mars var en tråkig månad med mycket plugg och sånt tråkigt. Tränade dock sjuuuukt mycket! Men i slutet av Mars började påsklovet och det var sjukt efterlängtat. 
 
 
April: Ett jävligt lyckad påsklov som innehöll kärlek och festligheter. Jag var oerhört glad i April. Sommaren var påväg och ja brydde mig inte ett skit om någonting alls. 
 
 
Maj: Klassresa, sista vårkonserten, partyn - allt var helt perfekt... ENDA TILLS MITT KNÄ HOPPADE UR LED. Jag var även och kollade på Adrian Lux med ett halvfungerade knä och stod mitt i folkmassan och var livrädd. 
 
 
 
Juni: Balen, övernattning på skolgården, gick ut nian, sista konserten på smk, drog en sväng till Italien, hängde med vänner, drog till västkusten och shoppade i Göteborg. Och jag spenderade otorligt jävla många kvällar på tramonto.
 
 
 
Juli: Seriöst den bästa månaden i HELA MITT LIV. Störda jävla kvällar på Smögen, hade så otroligt kul. Jag var så himlans lycklig. Kom hem och två dagar efter det drog vi till Spanien och hade det skit bra. Dagen efter Spanien så drog jag till Smögen ännu en gång och hade det nästan lika bra som innan. 
 
 
Augusti: Tog vara på varje sista dag på sommarlovet, träffade saknade vänner, var på en kräftskiva, var på en lyckad fest i Dandery, började på gymnasiet och hade världens mysigaste kväll med Clara, Leslie och Lovisa i Hornsberg. 
 
 
September: Var på tre lyckade fester, kollade på Oskar Linnros konsert - bäst, försökte lära mig en helt ny skola (var lite nervös varje dag) Hade även nollning på mina skola och jag sprang runt på hela söder med ägg, sirap, mjöl, ketchup och mjölk och gjorde situps lite överrallt. 
 
 
 
 
Oktober: 3 roliga fester, otroligt mycket träning, trysil, gjorde nya låtar, spelade in lite i studion.
 
 
 
 
November: Höstlov och halloween fest, 5 myskvällar hos mig, förstod vad kärlek var, mysiga kvällar i stan, en tråkig fest och i slutet av November började den jobbigaste perioden i mitt liv. Var också i Oslo med världens bästa mamma.
 
 
December: Hela December har varit dåligt men samtidigt bra. Men jobbig. Jag hade verkligen inga krafter för någonting alls i början. Nu börjar det kännas bättre och jag ska göra den här sista veckan underbar. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0