Ensamble Uppspel

 
Igår var jag och kollade på ettornas Ensamble Uppspel. Så jäkla bra var dom! Jag har inte ensamble eftersom att jag går singer/songwriter vilket är fett tråkigt för jag älskar verkligen att sjunga i band. Men det var så kul att se alla min duktiga vänner spela och sjunga på scenen. Riktigt grymma! 
 
För er som är musikintresserade så tycker jag verkligen att ni ska söka till min skola. Man kan välja att gå singer/songwriter, den linjen som jag går, där man lär sig att skriva sina egna låtar och fördjupning i sång, piano och gitarr. Man kan även välja att gå något instrument som tex trummor, gitarr osv. Även sång räknas som ett instrument så du kan välja sång och det betyder att du kommer att fördjupa dig i sången. Du kan även välja musik produktion för allam som tycker det är roligt. Sen kan man välja promotion som är lite som estetik och media. (fotografering, tv osv) Det är verkligen en otroligt bra skola och sammanhållningen på skolan är grym.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååå!!!! Är singer/songwriter linjen rolig?

2013-12-03 @ 22:37:35
Postat av: Anonym

Ååå!!!! Är singer/songwriter linjen rolig?

2013-12-03 @ 22:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0