RYTMUS

Min första dag på den nya skolan.. Det gick bra faktiskt! Har verkligen inte kommit in i det ännu och känner mig helt borttappad i alla olika salar som man ska till. Nej, men det här kommer bli super kul. Det känner jag på mig. Mitt schema är helt underbart, min klass verkar bra, maten är äcklig, mycket nya människor - exakt vad jag hoppades på, faktiskt! 
 
Imorgon börjar jag klockan tolv och nu ska jag försöka skriva på alla papper som måste skrivas på och sen ta en snabb dusch osv. Har även varit ute på en springrunda ikväll, sjukt skönt. Från och med idag började jag leva ett nyttigare och hälsosammare liv btw! Jag och Fanny ska försöka träna så mycket som möjligt och äta nyttigt. Ska bli kul och se om vi klarar det.
 
sov som sagt hos fanny igår
 
 
en nervös jag innan skolan
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0