Peppningstips inför hösten!

Jag stor älskar hösten. Jag älskar färgerna, kläderna, musiken, känslan, vinden.. Jag tycker att allt är super mysigt helt enkelt. Jag är grovt taggad! Men det är många som verkligen hatar hösten och tycker att det är tråkigt att vintern är påväg osv. Här kommer jag iaf skriva ner lite peppningstips inför hösten.
 
* Handla nya mysiga kläder - Ta ner alla sommarkläder i en stor låda och köp nya tjocktröjor, sjalar, skärp, jeans, skor och jackor.
* Ta hand om dig själv - Ta hand om sig själv lite mer och köp in massa ansiktsmasker, håroljor, nya hårinpackningar osv. Det får en att känna sig fräschare när man börjar förlora den sommarbruna färgen. Testa även nya saker också, tex nya sminkprodukter osv! 
* Ha mycket myskvällar - Hösten är vad man själv gör den till. Man kan antingen gå långa kvällspromender med en kompis och bara prata igenom massa saker eller sitta hemma med lite chips och kolla på massa filmer. I sånna tider älskar jag att kolla på massa typiska "high school tjej filmer" 
* Gör någon förändring - Gör någon förändring med dig själv! Om du är taggad på att färga håret brunare eller något liknande, gör det! Testa på förändringar. 
* Dra på mycket fester - Dra iväg på mycket fester med kompisar! Runt halloween brukar vara den roligaste tiden på hösten, när man har chansen att klä ut sig och grejer! Så kul!
* Börja träna mer än vanligt - Under hösten när det börjar bli mörkt och kallt är det många som blir deprimerade och lätt irriterade. Försök att träna mer än vanligt. Springa en halvtimme varje kväll eller bara ta en promenad. Det får mig att bli både piggare och gladare. 
* Lyssna på mycket musik - Lyssna på musik som gör dig peppad och glad.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

du gjorde mig mer taggad på livet nu......:DDDD

2013-08-13 @ 14:22:28
Postat av: Anonym

Du är bäst;)

2013-08-13 @ 14:58:48
Postat av: Anonym

Kan du ge några muSiktips? Många låtar!
Tack !

2013-08-13 @ 19:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0