Hoppas på det bästa

Ja okej. Imorgon är det måndag och det är inte vilken måndag som helst. För imorgon börjar jag på gymnasiet. Jag är sjukt taggad men samtidigt piss nervös. Jag har alltid haft min klass som en trygghet, nu måste jag splittras ifrån dom och fyfan vad de känns dåligt. Men samtidigt är jag hur taggad som helst för att träffa en ny klass. Nu är denna sommar slut och de har LÄTT varit den bästa hittils. Jag är så jävla tacksam för alla som gjorde den här sommaren till den bästa, i love you. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken skola?

Svar: rytmus!
hedins.blogg.se

2013-08-18 @ 22:25:23
Postat av: Anonym

Lycka till, du är bäst!

Svar: <3<3<3
hedins.blogg.se

2013-08-18 @ 22:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0