Favorit låtarna

Fick en kommentar om att jag borde tipsa om låtar och självklart! Jag har väldigt bred musiksmak så jag kan lyssna på både gamla och nya låtar, så jag är medveten om att alla inte är nya. Så jag vill helst inte ha kommentarer som lyder såhär "den låten suger", "den låten är as gammal" osv! Ja, ni förstår.
 
Här kommer iaf dom låtar som spelas mest i mina lurar JUST NU:
♥ I Follow Rivers - Lykke Li
♥ Superman - Joe Brooks
♥ Steven - Jake Miller 
♥ Legenden - Niello
♥ La La La - Naughty Boy, Sam Smirth
♥ Kärlek Vid Sista Ögonkastet - Maskinen
♥ Fingerprints - Eric Saade
♥ Fru Gårman - Tjuvjakt
♥ I'll Be Your Man - James Blunt 
♥ Paperweight - Joshua Radin, Schuyler Fisk
♥ Young Blood - The Naked And Famous
♥ Dreams - HOFFMAESTRO
♥ Kung För En Dag - Magnus Uggla 
♥ Bärs É Livet - Johannes Norneby, Per Stenbeck
♥ Förlåt För Att Jag Aldrig Sagt Förlåt - Daniel Adams-Ray
♥ Det Är Inte Synd Om Dig - Oskar Linnros 
♥ Stockholm I Mitt Hjärta - Petter
♥ När Jag Går Ner - Norlie & Kkv 
♥ Trumpsta - Djuro Remix - Contiez, Treyy G 
♥ I Was Here - Beyonce 
♥ Limousin - Movits!, Masiknen
♥ Klappar Och Slag - Oskar Linnros 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0