...

 
10 saker du vill göra innan du dör: Gå ut gymnasiet med bra betyg. Jobba på Smögen en sommar. Lära mig spela gitarr bättre. Resa. Flytta utomlands (USA tex) ett år eller två och plugga. Fortsätta jobba inom musiken. Tjäna bra med pengar. Gifta mig med den perfekta. Skaffa barn. 
 
9 saker om dig själv: Jag älskar musik. Jag är en otroligt social människa. Jag älskar att träna. Jag är sämst på att spara pengar. Jag älskar att umgås med människor. Jag är lätt att prata med. Jag avskyr människor som ser ner på folk och sprider rykten. Jag är lätt irriterad. Jag älskar att resa och min familj är världens bästa.

 8 sätt att vinna ditt hjärta på: Ge komplimanger. Får mig att skratta. Som är charmiga. Som gillar att överraska. Lätt att prata med. Som vågar vara sig själv. Som inte förändras när han är med kompisar. Som är social.

7 kändisar du tycker är snygga: Eric Saade är the one and only 

6 saker du köpt den senaste månaden: Biknis, shorts, tröjor, smink, primeboots, godis 

5 sätt att få dig le/skratta: Le, bjuda på sig själv, överraska mig, när andra är glada och när man träffar människor som man saknar.

4 gamla favoritlåtar: När jag går ner - norlie&kkv, kärlek vid sista ögonkastet - maskinen, förlåt för att jag aldrig sagt förlåt - daniel adams-ray, stockholm i mitt hjärta - petter

3 saker du ofta grubblar på: Framtiden, döden, tiden.

2 saker du aldrig skulle vilja göra: Gå ner i en källare ensam eller gå upp för trappan själv när det är mörkt.

1 sak du vill ha: Pojkvän

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0