Härliga Onsdagar

Underbara Onsdagar alltså.. Mitt i veckan, inget intressant alls som inträffar sådär. Idag har jag haft en jobbig dag i skolan (det har jag alltid, för att det är så oerhört tråkigt och INTE intressant) Eftermiddagen fylls inte heller med så mycket glädje och spänning... Jag ska vara barnvakt... Åt min syster. (Skoj, skoj) Sluta deppa Nora. Nu sitter jag i min vita sjukhus liknande fåtölj.. Hela mitt hus ser ut som ett sjukhus, allt är vit! Förutom trappan som nu mera har bruna fläckar på sig... VARFÖR? jo, jag och min kära vän Lovisa skulle nämligen färga hennes hår när vi bestämde oss att springa upp för trappan samtidigt som det droppade brun färg ifrån hennes hår, smarta. Japp. Jag känner mig så blek med den här vita färgen runt mig. Okej jag är blek.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0